ניהול מכירות דרך מפיצים חיצוניים מהווה אתגר מרכזי עבור סמנכ״לי מכירות. מצד אחד, החברה רוצה לשמור על שליטה בנתונים, תהליכים וביצועים. מצד שני, המפיץ הוא לא עובד חברה – ולכן רמת המחויבות, השקיפות והנגישות חייבות להיות בנויים על מערכת עבודה חכמה וברורה.
כאשר עובדים עם עשרות מפיצים, כל אחד פועל בשוק משלו, שיטות העבודה שונות, והמידע על לקוחות ועסקאות עלול להתפזר. ללא תשתית אחידה, סמנכ״ל המכירות לא מקבל תמונה מלאה בזמן אמת, מה שמוביל לאובדן שליטה על הפייפליין, חוסר יכולת לתכנן תחזיות מכירה נכונות, ובסופו של דבר – פגיעה בהכנסות.
האבספוט CRM מאפשר ליצור לב עסקי אחד שבו מרוכז כל המידע על לקוחות, דילים, הכנסות ותחזיות. היתרון המרכזי הוא שכל הדאטא נמצא במקום אחד, בשליטת החברה, כולל:
על מנת להנגיש למפיצים את העבודה בצורה פשוטה, ניתן ליצור ממשק בין HubSpot CRM לבין Google Sheets. כך:
מודל עבודה חכם מול מפיצים חיצוניים מבוסס על עיקרון אחד: הלב העסקי נמצא בהאבספוט CRM, וכל מפיץ מקבל גישה פשוטה לעדכון דרך גוגלשיט מותאם אישית. כך נשמר האיזון בין פשטות למפיץ לבין שליטה עסקית מלאה לסמנכ״ל המכירות.
בדוגמא הבאה תוכלו לראות גוגלשיט לדוגמא מתוך פרויקט של "מד-מן" עם לקוח, שמשתמש במערכת האבספוט כליבה עסקית, והכין גוגלשיוט לכל סוכן\ מפיץ: